دانلود اهنگ دور هم بودن چه حالی داره / ریمیکس شاد

دور ♪ هم … بودن چه حالی داره … !! ♪♪
دوتا ♪ چشمات … عجب جادویی داره … !! ♪♪
دلم ♪ امشب حال … خوبیو داره … !! ♪♪
مگه ♪ دنیا … بهتر ما آخه داره … !! ♪♪
توی♪ این … دورهمیا دلم با توئه … !! ♪♪
با ♪ دلم راه بیای … من دلم میدوئه … !! ♪♪
اگه ♪ این … خوابه نذاری که بیدار بشم … !! ♪♪
کم ♪ کم ممکنه … از عشق تو بیمار بشم … !! ♪♪
تو ♪ بخوای حاظرم … حتی واسه تو یار بشم … !! ♪♪
امشب ♪ شب … مهتابه چشا بی خوابه … !! ♪♪
چون ♪ یکی … مثل تو کنارمه … !! ♪♪
امشب ♪ همه … چی عالی پر خوشحالی … !! ♪♪
آخه ♪ عشق تو … دار و ندارمه … !! ♪♪
دور ♪ هم … بودن چه حالی داره … !! ♪♪
دوتا ♪ چشمات … عجب جادویی داره … !! ♪♪
دلم ♪ امشب … حال خوبیو داره … !! ♪♪
مگه ♪ دنیا بهتر … ما آخه داره … !! ♪♪
دورهمی … بودن چه حالی داره … !! ♪♪
دوتا ♪ چشمات … عجب جادویی داره … !! ♪♪
دلم ♪ امشب … حال خوبیو … !! ♪♪
داره ♪ مگه دنیا … بهتر ما آخه داره … !! ♪♪

لینک دانلود