دانلود آهنگ جدید عاشثانه واسم زندگی شدی اینو بدون / راز این عشقو فقط تو میدونی علی ابراهیمی با کیفیت بالا 320 موزیک صوتی Mp3 با لینک مستقیم

Ahange vasam zendegi shodi ino bedon raz in eshgho faghatto midoni

دانلود آهنگ واسم زندگی شدی اینو بدون / راز این عشقو فقط تو میدونی علی ابراهیمی تورو مثلِ یه ستاره توو شبام؛ مثِ یه نفسِ دوباره می خوام♬♭... مثلِ کسی که دلشو جا گذاشت؛ دارم دنبالِ تو هنوزم میام♬♭... توو دلم جای کسی غیر تو نیست؛ تو برای من مث یه نفسی♬♭... به یه دنیا نمیدمت عزیزم! تو هنوزم واسه من همه کسی♬♭... واسم زندگی شدی اینو بدون؛ بیا و دلتو به دلم برسون♬♭...

اگه تو همین حسو داری بیا؛ واسه همیشه کنارِ من بمون♬♭... راز این عشقو فقط تو می دونی؛ به تو دل بستم، یه شبِ بارونی♬♭... به تو دل بستم تویی که همیشه؛ همه حرفامو از چشام می خونی♬♭... بدون اونی که دلش رو به تو داد؛ تا آخر دنیا دنبالت میاد♬♭... دانلود اهنگ واسم زندگی شدی اینو بدون / راز این عشقو فقط تو میدونی علی ابراهیمی

هنوز عشق حسِ بین ما دوتا ست؛ بدون که عشق همیشه کار خداست♬♭... هنوز عطر تو مونده رو لباسم؛ هر جا میرم پرته به تو حواسم♬♭... نمیشه فراموشت کنم راحت! بدون احساسم عشقه؛ نه عادت♬♭... واسم زندگی شدی اینو بدون؛ بیا و دلتو به دلم برسون♬♭...

اگه تو همین حسو داری بیا؛ واسه همیشه کنارِ من بمون♬♭... راز این عشقو فقط تو می دونی؛ به تو دل بستم، یه شبِ بارونی♬♭... به تو دل بستم تویی که همیشه؛ همه حرفامو از چشام می خونی♬♭...

لینک دانلود آهنگ