دانلود آهنگ جدید غمگین و احساسی آره عاشقتر از من نیست تو دنیا واست من دیوونتم عشقم میدونی اینو یا نه با کیفیت بالا 320 لینک مستقیم mp3 موزیک صوتی همرا با متن ترانه

Ahang are asheghtar az man nist to donya vasat man divoontam eshgham midoni ino ya na

دانلود آهنگ آره عاشق تر از من نیست تو دنیا واست من دیوونتم عشقم میدونی اینو یا نه

دونه دونه عکساتو همش میبوسم من ×!#.../

چشامو تو چشای عکسات میدوزم من ×!#.../

یکی یکی میذارمشون رو قلبم ×!#.../

امشبو با یه خاطره سر کردم من ×!#.../

دانلود اهنگ آره عاشق تر از من نیست تو دنیا واست من دیوونتم عشقم میدونی اینو یا نه

آره عاشقتر از من نیست تو دنیا واست ×!#.../

من دیوونتم عشقم میدونی اینو یا نه ×!#.../

من دیوونتم عشقم میدونی اینو یا نه ×!#.../

مگه میشه چشاتو یه روزی یادم بره ×!#.../

تموم خاطراتم از اون چشای خوشگله ×!#.../

همون چشای که من از اونا بارونیم ×!#.../

منکه هوایی شدم نکنی ازم گله ×!#.../

آره عاشقتر از من نیست تو دنیا واست ×!#.../

من دیوونتم عشقم میدونی اینو یا نه ×!#.../

من دیوونتم عشقم میدونی اینو یا نه ×!#.../

لینک دانلود آهنگ