دانلود آهنگ ای رفیق ای رفیق رضا سدیدی نارفیق (کیفیت عالی mp3)

دانلود آهنگ جدید محلی از رضا سدیدی به نام ای رفیق ای رفیق رضا سدیدی نارفیق با کیفیت بالا 320 لینک مستقیم mp3 موزیک صوتی همرا با متن ترانه
Ahang ai rafigh ay rafigh az Reza Sadidi

http://r2a.ir/wp-content/uploads/2019/05/Reza-Sadidi4564564.jpg

متن آهنگ رضا سدیدی نارفیق

دیگه ساز روزگار نامهربونه آی رفیق آی رفیق
رنگ آسمون ما رنگ خزونه آی رفیق آی رفیق
خنجر از پشت نزن به قلب خونم آی رفیق آی رفیق
همش از مستی و جنون میخونم آی رفیق آی رفیق

دانلود آهنگ ای رفیق ای رفیق رضا سدیدی نارفیق (کیفیت عالی mp3)

آی رفیق چه کردی داغ رو دلم گذاشتی
آی رفیق تو با من قول و قراری داشتی
آی رفیق همیشه پشت و پناهت بودم
آی رفیق کنارت روز و شبایی داشتم

زخم خنجر تو مونده روی شونم آی رفیق آی رفیق
خسته از رفاقتا از چی بخونم آی رفیق آی رفیق
خبر از مرد و مردونگی نیست آی رفیق آی رفیق
بعد این همه عمر تنها میمونم آی رفیق آی رفیق

دانلود آهنگ ای رفیق ای رفیق رضا سدیدی نارفیق (کیفیت عالی mp3)

ها رفیق چه کردی داغ رو دلم گذاشتی
ها رفیق تو بامن قول و قراری داشتی
ها رفیق همیشه پشت و پناهت بودم
ها رفیق کنارت روز و شبایی داشتم

لینک دانلود آهنگ | برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید

http://m8a.ir/vwtF0