دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی برای تیتراژ سریال برادر جان به نام آشفته ام آشفته ام زخم از برادر دیده ام چون از ناکسان رنجیده ام سریال برادر جان با کیفیت بالا 320 لینک مستقیم mp3 موزیک صوتی همرا با متن ترانه

Ahang ashofteam ashofteam zakhm az baradar dideam

دانلود آهنگ آشفته ام آشفته ام زخم از برادر دیده ام چون از ناکسان رنجیده ام سریال برادر جان

تنها میمانم میدانم می آیی با تو آرامم بی ترس از تنهایی تنها میمانم عاشق تر زخمی تر آرام چون آتش در زیر خاکستر برگرد و بیا دلتنگ دیدارم بغض شب تارم من هرچه دارم از تو دارم برگرد و بیا آشفته مگذارم دوری و بی تو بی قرارم /////

دانلود اهنگ آشفته ام آشفته ام زخم از برادر دیده ام چون از ناکسان رنجیده ام سریال برادر جان

تویی تویی دنیای من آرامش شب های من دلم شکست خدای من تو باورم کن باورم کن ... آشفته ام آشفته ام زخم از برادر دیده ام آشفته ام آشفته چون از نا کسان رنجیده ام از نا کسان رنجیده ام ... برگرد و بیا دلتنگ دیدارم بغض شب تارم من هرچه دارم از تو دارم برگرد و بیا آشفته مگذارم دوری و بی تو بی قرارم

لینک دانلود آهنگ