دانلود آهنگ غمگین و احساسی زیبا به نام بزار این دلم دوباره با نگاهت نفس بگیر از محمد نجم (عالیترین کیفیت ممکن mp3)

/////حالا که آتیش عشقت سوزونده نبض قلبمو کاش میذاشتی که میگفتم از ته قلبم حرفمو/////

/////زندگی برای من بدون تو پایان عمرم هر دمی با نفست زنده شدم نباشی مردم/////

/////دستاتو تکون میدی دنیارو نشون میدی انگاری که به دنیا دست رد نشون میدی/////

/////عشقت عاشقم کرده اینو حس من میگه زندگی کنار تو بوی خوشبختی میده/////

/////بزار این دلم دوباره با نگات نفس بگیره عشق من هر جا که میرم چشم من تورو میبینه///// دانلود آهنگ بزار این دلم دوباره با نگاهت نفس بگیره (عالیترین کیفیت ممکن mp3)

/////دوباره حس غریبی میکنم کنار عکست نمیتونم ببینم دست کسی کنار دستت/////

/////دستاتو تکون میدی دنیا رو نشون میدی انگاری که به دنیا دست رد نشون میدی/////

/////عشقت عاشقم کرده اینو حس من میگه زندگی کنار تو بوی خوشبختی میده/////

/////دستاتو تکون میدی دنیارو نشون میدی انگاری که به دنیا دست رد نشون میدی/////

/////عشقت عاشقم کرده اینو حس من میگه زندگی کنار تو بوی خوشبختی میده/////

لینک دانلود آهنگ