دانلود آهنگ جدید غمگین و احساسی به نام از اون شبی که تو رفتی من چشام به دره از هوروش بند با کیفیت بالا 320 لینک مستقیم mp3 موزیک صوتی همرا با متن ترانه

Ahang az on shabi ke to rafti man chesham be dare az Hoorosh Band

دانلود آهنگ از اون شبی که تو رفتی من چشام به دره هوروش بند

باز خوابم برد تو ساحل چشمای روشنت تو فکر خودم بازم میام به دیدنت بازم با تو دوباره دریا رو هوس کردم کی تورو با کسی عوض کردم تو نکن از تو دلت پرتم از اون شبی که تو رفتی من چشام به دره چقدر ببینم عکساتو که خوابم ببره از اون شبی که تو رفتی من چشام به دره آخه مگه چندتا دل

دانلود اهنگ از اون شبی که تو رفتی من چشام به دره هوروش بند

باز خوابم برد تو ساحل چشمای روشنت

تو فکر خودم

بازم میام به دیدنت بازم با تو دوباره دریا رو هوس کردم

کی تو رو با کسی عوض کردم تو نکن از تو دلت پرتم

از اون شبی که تو رفتی من چشام به دره

چقدر ببینم عکساتو که خوابم ببره از اون شبی که تو رفتی

من چشام به دره اخه مگه چندتا دل

لینک دانلود آهنگ