دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی من سختگیرم ولی سخت میرم ، قلبم گیره خوبیم اینه که تو دنیا روی تو گیرم

Ahang man sakhtgiram vali sakht miram az Alireza Talischi

دانلود آهنگ من سختگیرم ولی سخت میرم ، قلبم گیره خوبیم اینه که تو دنیا روی تو گیرم

نفسم بسته به چشمات و دلم وصل بهت فکر میکردم احتیاجی نیست ولی هست بهت ...♪ وای امون از دلت آی امون از دلت ...♪ اومدم دلو یهو اول ندم از قصد به تو حالا حسم از همیشه بیشترم هست به تو ...♪ آخ که از دست از وای که از دست تو من سختگیرم ولی سخت میرم تو نباش و ببین چجوری میمیرم ...♪ قلبم گیره خوبیم اینه که تو دنیا روی تو گیرم روی تو گیرم...♪

نفسم بسته به چشمات و دلم وصل بهت فکر میکردم احتیاجی نیست ولی هست بهت...♪ وای امون از دلت آی امون از دلت ...♪ اومدم دلو یهو اول ندم از قصد به تو حالا حسم از همیشه بیشترم هست به تو آخ که از دست از وای که از دست تو ...♪ من سختگیرم ولی سخت میرم تو نباش و ببین چجوری میمیرم قلبم گیره خوبیم اینه که تو دنیا روی تو گیرم روی تو گیرم

دانلود اهنگ من سختگیرم ولی سخت میرم ، قلبم گیره خوبیم اینه که تو دنیا روی تو گیرم

دانلود آهنگ نفسم بسته به چشمات و دلم وصله بهت علیرضا طلیسچی

نفسم بسته به چشمات و دلم وصل بهت فکر میکردم احتیاجی نیست ولی هست بهت وای امون از دلت آی امون از دلت اومدم دلو یهو اول ندم از قصد به تو حالا حسم از همیشه بیشترم هست به تو آخ که از دست از وای که از دست تو من سختگیرم ولی سخت میرم تو نباش و ببین چجوری میمیرم قلبم گیره خوبیم اینه که تو دنیا روی تو گیرم روی تو گیرم

نفسم بسته به چشمات و دلم وصل بهت فکر میکردم احتیاجی نیست ولی هست بهت وای امون از دلت آی امون از دلت اومدم دلو یهو اول ندم از قصد به تو حالا حسم از همیشه بیشترم هست به تو آخ که از دست از وای که از دست تو من سختگیرم ولی سخت میرم تو نباش و ببین چجوری میمیرم قلبم گیره خوبیم اینه که تو دنیا روی تو گیرم روی تو گیرم

دانلود اهنگ نفسم بسته به چشمات و دلم وصله بهت علیرضا طلیسچی

لینک دانلود آهنگ