دانلود آهنگ عزیزم از وقتی رفتی خیلی مریضم اشک توی آغوش کی بریزم (علی سفلی)

Ahang azizam az vaghti rafti kheili marizam ashk toye aghoshe ki berizam az Ali Sofla

دانلود آهنگ عزیزم از وقتی رفتی خیلی مریضم اشک توی آغوش کی بریزم (علی سفلی)

عذابم نده که من این روزا خرابم♬! یه قایق شکسته رو آبم♬! تموم دنیا کرد جوابم♬!

دانلود آهنگ علی سفلی عذاب عزیزم از وقتی رفتی خیلی مریضم♬! اشک توی آغوش کی بریزم♬! باید تو تنهاییم بسوزم♬!

عذابم نده که من این روزا خرابم♬! یه قایق شکسته رو آبم♬! تموم دنیا کرد جوابم♬!

دانلود آهنگ علی سفلی عذاب عزیزم از وقتی رفتی خیلی مریضم♬! اشک توی آغوش کی بریزم♬! باید تو تنهاییم بسوزم♬!

دانلود اهنگ عزیزم از وقتی رفتی خیلی مریضم اشک توی آغوش کی بریزم (علی سفلی)

دانلود آهنگ عذابم نده که من این روزا خرابم یه قایق شکسته رو آبم

عذابم نده که من این روزا خرابم یه قایق شکسته رو آبم تموم دنیا کرد جوابم عزیزم از وقتی رفتی خیلی مریضم اشک توی آغوش کی بریزم باید تو تنهاییم بسوزم

عذابم نده که من این روزا خرابم یه قایق شکسته رو آبم تموم دنیا کرد جوابم عزیزم از وقتی رفتی خیلی مریضم اشک توی آغوش کی بریزم باید تو تنهاییم بسوزم

دانلود اهنگ عذابم نده که من این روزا خرابم یه قایق شکسته رو آبم

لینک دانلود آهنگ