دانلود آهنگ جدید جونم مث دیوونه ها میگردم دورت چون دوست دارم گرشا رضایی

Ahang jonam mese divoneha migardam doret chon doset daram az Garsha Rezaei

دانلود آهنگ جونم مث دیوونه ها میگردم دورت چون دوست دارم گرشا رضایی

جونم مث دیوونه ها میگردم دورت چون دوست دارم جونم

بیوگرافی گرشا رضایی و همسرش + زندگی شخصی

گرشا رضایی متولد 22 اردیبهشت 1363، خواننده است او را باید نوازنده، خواننده و آهنگساز کاربلد بدانیم که روی اغلب سازها تسلط کافی برای نواختن حرفه ای را دارد، مدتی تدریس کرده و حالا خواننده تراز اولی است او اصالتا لر می باشد

از علاقه تا شروع

علاقه ام به موسیقی از کودکی بود و آواز خواندن در خانواده مادری من ارثی بود، از 6 – 7 سالگی می خوندم، ولی از 13 سالگی بود که شروع به کار جدی کردم

از انواع گیتار تا راک

از سزده سالگی شروع کردم به رفتن کلاس و زدن سازهای گیتار در سبک های فلامنکو و کلاسیک، بعد هم علاقمند ساز گیتار الکترونیک به سبک راک شدم که تبدیل به ساز تخصصی من شد

سازهای دیگری چون پیانو، کمانچه، بربط و سه تار هم می نوازم

ماجرای اولین تیتراژ

یک روز از یه دفتر سینمایی پیشنهاد یه کار تیتراژ برای من رسید، تیتراژ سریال دولت مخفی در سال 92 کار بسیار دلچسبی برای من بود که باعث شد رو به خوانندگی بیاورم

او تیتراژ برنامه لوتوس شبکه سلامت را نیز با استقبال خوبی اجرا کرده است

بهترین خواننده از نظر من

یه بار یه خبرنگار ازم پرسید به نظر شما بهترین خواننده کیه جایزه بهترین خواننده رو به چه کسی میدی ؟ گفتم به نرم افزارهای کوک صدا، البته خواننده های خوبی هم وحود دارند …

لینک دانلود آهنگ