دست بردار من که باختم توی بازی با کیفیت عالی 128 و 320 و متن شعر ترانه

دست بردار من که باختم توی بازی دانلود اهنگ از علی سفلی ( کامل و رایگان Mp3 )

دست بردار من که باختم توی بازی // اون روز که من بمیرم میشی راضی…♪ آواره غصه ی تو روی قلبم // میخوای که درد دوریت باشه سهمم…♪ عذابم نده که من این روزا خرابم // یه قایق شکسته رو آبم…♪ تموم دنیا کرد جوابم // عزیزم از وقتی رفتی خیلی مریضم…♪ اشک توی آغوش کی بریزم // باید تو تنهاییم بسوزم…♪

عذابم نده که من این روزا خرابم // یه قایق شکسته روی آبم…♪ تموم دنیا کرد جوابم // عزیزم از وقتی رفتی مریضم…♪ اشک توی آغوش کی بریزم // باید تو تنهاییم بسوزم…♪

واسه تو عادیه این چیزا…♪ اما من میمیرم بی چشمات…♪ من نمیخوام که باور کنم…♪ تو نزن آتیشم با حرفات…♪ بی تفاوت نرو عشق من…♪ واسه من مرحم بود آغوشت…♪ جای تو خالیه عمر من…♪ من چطور میشم فراموشت…♪

عذابم نده که من این روزا خرابم…♪ یه قایق شکسته روی آبم…♪ تموم دنیا کرد جوابم…♪ عزیزم از وقتی رفتی مریضم…♪ اشک توی آغوش کی بریزم…♪ باید تو تنهاییم بسوزم…♪ عذابم نده که من این روزا خرابم…♪ یه قایق شکسته روی آبم…♪

dst brdar man kh bakhtm tvi bazi avn rvz kh man bmirm mishi razi avarh ghsh i tv rvi ghlbm mikhvai kh drd dvrit bashh shmm ezabm ndh kh man ain rvza khrabm ih ghaigh shksth rv abm tmvm dnia krd jvabm ezizm az vghti rfti khili mrizm ashk tvi aghvsh ki brizm baid tv tnhaiim bsvzm

ezabm ndh kh man ain rvza khrabm ih ghaigh shksth rvi abm tmvm dnia krd jvabm ezizm az vghti rfti mrizm ashk tvi aghvsh ki brizm baid tv tnhaiim bsvzm

vash tv eadih ain chiza ama man mimirm bi chshomat man nmikhvam kh bavr knm tv nzn atishm ba hrfat bi tfavt nrv eshgh man vash man mrhm bvd aghvsht jai tv khalih emr man man chtvr mishm framvsht

ezabm ndh kh man ain rvza khrabm ih ghaigh shksth rvi abm tmvm dnia krd jvabm ezizm az vghti rfti mrizm ashk tvi aghvsh ki brizm baid tv tnhaiim bsvzm ezabm ndh kh man ain rvza khrabm ih ghaigh shksth rvi abm

لینک دانلود اهنگ