دانلود آهنگ غمگین و احساسی با همه بدیات ساختم با اینکه کلی حرف پشتت بود یوهنا - موزیک ایرانی

ahang ba hame badiyat sakhtam

دانلود اهنگ با همه بدیات ساختم با اینکه کلی حرف پشتت بود یوهنا - موزیک ایرانی

بَا هَمَّهُ بدیات ساختم بَا اینکه کلی حَرْفٍ پشتت بود عاشقت شدم تو اولین نگاه بس که اون چشات خوشگل بود یادت میاد روزای أُولُو همیشه میگفتی واسه مِنْ بودی حالا چی شُدَّهُ میخوای بری مگه نمیگفتی عاشقم بودی میخوای بری برو اوکی ولی بِدُونِ میدم حتی جونم واست بدون که مِنْ هَمِّهِ بدیاتو میدونستمو پات موندم بازم میخوای بری برو ولی بگو چجوری یادم بِرِّهِ خَاطِرَهُ هاتو

بگو لعنتی وَ اسْمُ بَعْدَ تو کی میتونه پر کنه جاتو برگرد بِهِ مِنْ تو که میدونی بِهِ چشمای نازت وابستس دلم بیا برگرد آخه این دَلَّ دیوونه بی تو خستس یکم چرا تنهام گذاشتی رفتی پشت کردی أَزُّ قُصِدَ بِهِ من برگرد بِهِ مِنْ تو که میدونی بِهِ چشمای نازت وابستس دلم بیا برگرد آخه این دَلَّ دیوونه بی تو خستس یکم چرا تنهام گذاشتی رفتی پشت کردی أَزُّ قُصِدَ بِهِ مِنْ

دوباره تو چشمام زَلَّ بزن مِثْلَ قدیما بِدَهْ گل بِهِ من بیا دوباره عشقی بسازیم که نشه پیدا کرد تو کل شهر بیا بازم خونه رَوِّ دوباره وَ اسْمُ بکن پر شمع بیا دوباره بَا همدیگه بیدار بمونیم کل شب برگرد بِهِ مِنْ تو که میدونی بِهِ چشمای نازت وابستس دلم بیا برگرد آخه این دَلَّ دیوونه بی تو خستس یکم چرا تنهام گذاشتی رفتی پشت کردی أَزُّ قُصِدَ بِهِ مِنْ

لینک دانلود آهنگ