دانلود آهنگ شاد و دلنشین به نام ارزش داره سر تا پاتو طلا بگیرم از دنیا در سایت موزیک ایرنی

Arzesh dare sar ta paye toro tala begiram

دانلود اهنگ ارزش داره سر تا پاتو طلا بگیرم - موزیک ایرنی

اگه میمونی که هیچ اگه نه که زود برو اگه واست آدمی‌ از من بهتر بود برو دلو بده بیاد پس دیگه داری زیاد دست دست میکنی‌ حرف دلت تو چشمایه سیات هست بگو دیگه یه جواب سادس بگو د بگو

ارزش داره سر تا پایِ تو رو طلا بگیرم من دارو ندارمو سر این علاقه میدم از چشم تو سرچشمه گرفته زندگیم پس ارزش داره صد هزار دفعه‌ام برات بمیرم

ارزش داره سر تا پایِ تو رو طلا بگیرم من دارو ندارمو سر این علاقه میدم از چشم تو سرچشمه گرفته زندگیم پس ارزش داره صد هزار دفعه‌ام برات بمیرم

کاری که تو باهام کردی غم نکرده کسی‌ این کارو با دلم نکرده کسی‌ غیر از تو منو اینجوری تا حالا تویِ دریایه عشق ولم نکرده تویِ دریایه عشق ولم نکرده

ارزش داره سر تا پایِ تو رو طلا بگیرم من دارو ندارمو سر این علاقه میدم از چشم تو سرچشمه گرفته زندگیم پس ارزش داره صد هزار دفعه‌ام برات بمیرم

ارزش داره سر تا پایِ تو رو طلا بگیرم من دارو ندارمو سر این علاقه میدم از چشم تو سرچشمه گرفته زندگیم پس ارزش داره صد هزار دفعه‌ام برات بمیرم

ارزش داره سر تا پایِ تو رو طلا بگیرم من دارو ندارمو سر این علاقه میدم از چشم تو سرچشمه گرفته زندگیم پس ارزش داره صد هزار دفعه‌ام برات بمیرم ارزش داره،ارزش داره از چشم تو سرچشمه گرفته زندگیم پس ارزش داره صد هزار دفعه‌ام برات بمیرم

لینک دانلود آهنگ