جهان نیوز

اخبار جدید روز دنیا

۱۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

دانلود آهنگ امین قباد به نام کو بهشتمون

دانلود آهنگ جدید امین قباد به نام کو بهشتمون

Download New Music Amin GhobadKoo Beheshtemoon

دانلود آهنگ امین قباد کو بهشتمون

آهنگ کو بهشتمون امین قباد

/////////

آهنگ امین قباد کو بهشتمون

چه تفاهمی دوتایی میدیم به دست باد تو موهاتو من خاطره هاتو وای♬♭…
چه تفاهمی دوتایی داریم چشم میبندیم تو روی منو من رو هرکی غیر تو♬♭…
یادته پیش هم هر شب خیره به آسمون میگفتی عشقم نگاه کن

اونه ستارمون ستارمون کو ستارمون♬♭…
یادته با شادی پاک میکردیم اشکامونو از گونه مون تو نباشی فرشته ای

نداره دیگه بهشتمون بهشتمون کو بهشتمون
کو بهشتمون کو بهشتمون

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

چه تفاهمی داریم دروغ میگیم دوتاییمون من به خودم تو به دوتاییمون
چه تفاهمی هنوز که عاشقیم دوتاییمون من کجا برم تا چشات میگه بمون
یادته پیش هم هر شب خیره به آسمون میگفتی عشقم نگاه کن

اونه ستارمون ستارمون کو ستارمون♬♭…
یادته با شادی پاک میکردیم اشکامونو از گونه مون تو نباشی فرشته ای

نداره دیگه بهشتمون بهشتمون کو بهشتمون♬♭…


۳۱ شهریور ۹۷ ، ۲۲:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ali aza

دانلود آهنگ گرشا رضایی با نام زنجیر

دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی به نام زنجیر

Download New Music Garsha RezaeiZanjir

دانلود آهنگ گرشا رضایی زنجیر

///////////

آهنگ گرشا رضایی زنجیر

متن آهنگ زنجیر از گرشا رضایی

غرورمو هیچی به جز اشکت نشکوند بهم بگو چی آخه چشماتو ترسوند
بی تو واسه نفس کشیدن هوا نموند
بی هم میمیریم شبیه زنجیریم یه لحظه دور از هم آروم نمیگیرم
بارون دیوونگی داره عاشق که بی عشقش طاقت نمیاره
بی هم میمیریم شبیه زنجیریم یه لحظه دور از هم آروم نمیگیرم
بارون دیوونگی داره عاشق که بی عشقش طاقت نمیاره

...........

«این آهنگ بزودی از سایت سوین موزیک پخش خواهد شد»


دانلود دمو


۳۱ شهریور ۹۷ ، ۱۸:۰۹ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ali aza

دانلود آهنگ کامی یوسفی به نام خوش به حال خودم

دانلود آهنگ جدید کامی یوسفی به نام خوش به حال خودم

Download Music Kamy Yousefi Khosh Be Hale Khodam

دانلود آهنگ کامی یوسفی خوش به حال خودم

آهنگ خوش به حال خودم کامی یوسفی

////
.........
۳۰ شهریور ۹۷ ، ۱۷:۵۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ali aza

دانلود آهنگ ایوان بند به نام بام تهران

دانلود آهنگ جدید ایوان بند به نام بام تهران

Download New Music Evan BandBame Tehran

دانلود آهنگ ایوان بند بام تهران

///////

ایوان بند بام تهران

قلب منی قلب منی تا کی میخوای درد کنی به سمت این دیوونه کاش یه شب عقبگرد کنی
یه شهرو من یکی یکی واسطه میکنم بیای ببین سر تو با خودم دارم چه میکنم بیای آهنگ ایوان بند بام تهران

این آهنگ بزودی از سایت سوین موزیک پخش خواهد شد.

دانلود دمو


۲۷ شهریور ۹۷ ، ۲۰:۰۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ali aza

درباره شهادت حضرت قاسم بن الحسن و چگونه به شهادت رسید

دانلود روضه شهادت حضرت قاسم بن الحسن از حاج منصور ارضی

در میان ارباب مقاتل و روضه‌خوانان، روز ششم محرم به نام مبارک دیگر یادگار امام حسن مجتبی(ع) یعنی حضرت قاسم(ع) مشهور است که به همراه برادر خود قربانی راه دین و حق و حقیقت در رکاب سرور و مولای خویش شدند.

 به بهانه این روز که به حضرت قاسم بن الحسن(ع) متوسل می‌شوند مختصری از شرح حال آن حضرت و نحوه شهادتش در کربلا را مرور می‌کنیم:

حضرت قاسم(ع) فرزند امام حسن مجتبی(ع) است و مادرش رَمله نام دارد. مرحوم شیخ مفید، سه نفر از فرزندان امام حسن(ع) را نام برده که در کربلا به شهادت رسیده‌اند که عبارتند از: قاسم، ابوبکر و عبدالله. و مرحوم محدث قمی از فرزند دیگری بنام عبیدالله نیز یاد کرده است که او نیز در کربلا شهید شد.

حضرت قاسم(ع) نوجوانی بود که هنوز به سن بلوغ نرسیده بود. او حدودا سه ساله بود که پدرش شهید شد و در مهد تربیت حسینی بزرگ شد و آن روح بلند و همت عالی در این جوان هاشمی اثری عمیق کرد و با این‌که در واقعه‌ی کربلا، نوجوانی کم سن و سال بود اما وقتی به میدان رفت بر خلاف انتظار لشکریان دشمن، چنان با شهامت و دلیرانه جنگید و بر قلب دشمن تاخت تا این‌که بر او حمله کرده و شهیدش کردند.

شهادت حضرت قاسم(ع) در سال 61 هجری قمری رخ داد و آن‌طور که سن آن حضرت را 13 سال نوشته‌اند، تاریخ ولادت ایشان را می‌توان اوایل سال 48 هجری قمری تخمین زد.

https://sevin-music.com/wp-content/uploads/2018/09/240836_125.jpg

کاربر گرامی میتوانید با مراجعه به لینک دانلود روضه شهادت حضرت قاسم را دانلود کنید

 
مرگ در راه حسین شیرین‌تر از عسل برای حضرت قاسم
شب عاشورا امام حسین (ع) بیعت خویش را از عهده یاران و اهل بیت خویش برداشتند و به آنان فرمودند: " آگاه باشید، گمان می‏‌کنم فردا روز برخورد ما با این دشمنان است. آگاه باشید، نظرم این است که شما همگی با آزادی بروید. از ناحیه من عهدی بر گردن شما نیست. شما را تاریکی شب‏ از دید دشمن‏ می‏‌پوشاند، آن را مرکب خود قرار دهید و بروید...

در برابر سخنان امام حسین(ع) اولین شخصی که عکس‌العمل نشان داد، حضرت عباس بن علی (ع) بود؛ که در برابر پیشنهاد امام حسین (ع) چنین گفت: «چرا این کار را بکنیم؟ آیا برای اینکه بعد از تو باقی بمانیم؟! خدا هرگز چنین روزی را نیاورد!»

سپس بقیه بنی‌هاشم و اصحاب امام حسین (ع) اعلام وفاداری کرده و با امام حسین (ع) بیعت کردند. در میان این مجاهدین، قاسم بن الحسن از همه کم سن‌تر بود. وی در پایان مجلس از امام حسین (ع) سوال کرد: «آیا فردا من نیز شهید خواهم شد؟» امام حسین (ع) در جواب وی فرمود: «مرگ در نظر تو چگونه است؟» قاسم پاسخ داد: «احلی من العسل؛ از عسل شیرین‌تر است.» جواب قاسم بن الحسن(ع) به سوال عموی بزرگوار خویش درباره مرگ بس شگرف و تامل برانگیز است؛ چرا که قاسم بن الحسن که نوجوانی بیش نیست باید چه جهان بینی و نگرشی نسبت به دنیا داشته باشد که مرگ در نگاه وی از عسل شیرین‌تر باشد؟



نحوه حماسه‌آفرینی قاسم و شهادت ایشان
رجزهای حضرت قاسم (ع) نشان از معرفت و سطح درک و فهم وی داشت. با این‌که وی نوجوانی نابالغ است، اما در دانایی و شجاعت از بزرگمردان چیزی کم ندارد. ابومخنف به سندش از حمید بن مسلم (که خبرنگار لشکر عمر بن سعد است). روایت کرده که گفت: از میان همراهان حسین علیه السلام پسری که گویا پاره ماه بود به سوی ما بیرون آمد، و شمشیری در دست و پیراهن و جامه‌ای بر تن داشت. قاسم ابن الحسن جنگ نمایانی کرد و افرادی از لشکر عمر بن سعد ملعون را به دوزخ فرستاد و در نهایت به سبب شمشیری که بر فرق سرش خورد از اسب به پایین افتاد و عموی خود امام حسین (ع) را به کمک طلبید.

در مقاتل آمده است: «قاسم فریاد زد: ای عمو جان!» حسین علیه السلام مانند باز شکاری لشکر را شکافت، سپس همانند شیر خشمناک حمله افکند. حسین (ع) بالای سر آن پسر بچه ایستاده بود و او پای بر زمین می‌سایید (و جان می‌داد) و حسین (ع) فرمود: «دور باشند از رحمت خدا آنان که تو را کشتند، و از دشمنان اینان در روز قیامت، جدت (رسول خدا) می‌باشد»، سپس فرمود: «به خدا بر عمویت دشوار است که تو، او را به آواز بخوانی و او پاسخت ندهد یا پاسخت دهد، ولی به تو سودی ندهد، آوازی که به خدا ترساننده و ستمکارش بسیار و یار او اندک است»، سپس حسین (ع) او را بر سینه خود گرفته از خاک برداشت، پس او را بیاورد تا در کنار فرزندش علی بن الحسین و کشته‏های دیگر از خاندان خود بر زمین نهاد.

یادگار برادر؛ مرد روزهای سخت
در روز عاشورا با اصرار و الحاح زیاد از امام حسین (ع) اجازه میدان رفتن و جنگیدن را طلبید، اما خامس آل عبا به علت صغر سن اجازه میدان رفتن به حضرت قاسم نمی‌دادند. حضرت قاسم که شجاعت و دلاوری را از جد بزرگوار خویش حضرت حیدر کرار به ارث برده بود و فرزند امام حسن مجتبی (ع)، مرد روزهای سخت تاریخ بود، دست از اصرار برای شهادت در رکاب عمو برنداشت، اما امام حسین (ع) با توجه به تمام این پافشاری‌ها از سوی حضرت قاسم، پیشنهاد وی را نپذیرفت و اجازه میدان رفتن به وی را نداد. پس قاسم به دست و پای امام افتاد و التماس کرد تا بالاخره اجازه گرفت وبه سوی میدان جنگ شتافت.

روضه خوان منصور ارضی روضه شهادت حضرت قاسم را خوانده است.

داستان عروسی قاسم در صحرای کربلا تحریف تاریخی
یکی از داستان‌هایی که درباره ایشان گاها توسط برخی مداحان و روضه خوانان بیان می‌شود مربوط به قصه دامادی جناب قاسم علیه السلام در کربلا و تزویج او با فاطمه بنت الحسین (ع) است که صحت ندارد چه آنکه در کتب معتبره به نظر نرسیده و به علاوه آنکه حضرت امام حسین علیه السلام را دو دختر بوده چنانکه در کتب معتبره ذکر شده، یکی سکینه که شیخ طبرسی فرمود: سیدالشهداء علیه السلام او را تزویج عبدالله کرده بود و پیش از آنکه زفاف حاصل شود عبدالله شهید شد. و دیگر فاطمه که زوجه حسن مثنی بوده که در کربلا حاضر بود.

کاربر گرامی شما میتوانید با مراجعه به سایت سوین موزیک جدیدترین مداحی و آهنگ جدید را دانلود کنید.
۲۵ شهریور ۹۷ ، ۱۴:۳۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ali aza

ورود خوانندگان جدید به عرصه موسیقی ایران

نوروز 96 تحت تأثیر خبر درگذشت دکتر «افشین یداللهی» بود. همسر این شاعر فقید هم بیش از دو هفته با مرگ دست و پنجه نرم کرد تا اینکه سرانجام در صبح روز دهم فروردین 96 تاب دوری نیاورد و در مسیر ابدی همسفر دکتر افشین یداللهی شد.

دانلود آهنگ حامد همایون بارو

درباره حامد همایون:

در اردیبهشت 96 طی یک مراسم رسمی حنجره حامد همایون از سوی بیمه ایران به ارزش 250 میلیون تومان بیمه شد. همچنین محسن رجب‌پور روز 29 مهر در خبری اعلام کرد که قصد دارند طی ماه‌های آینده رکورد برگزاری کنسرت‌های حامد همایون را در گینس به ثبت برسانند.
قطعه جدید این خواننده معجزه حامد همایون میباشد.
 
14 مرداد و در اتفاقی ناباورانه استاد ناصر فرهودی به دلیل ایست قلبی درگذشت. صدابردار باسابقه استودیو پاپ که تقریباً هنرمندان تمامی سبک‌های موسیقی سابقه همکاری با او را در کارنامه داشتند. اولین و تنها بزرگداشت این صدابردار برجسته در جریان سومین جشن سالانه «موسیقی ما» در تالار وحدت تهران برگزار شد.
 
روز 21 مرداد قطعه دوصدایی «تو که حساسی» با صدای بابک جهانبخش و رضا صادقی منتشر شد. این قطعه تلاشی برای تکرار موفقیت بالای قطعه «من و بارون» بود اما تو که حساسی نتوانست به اندازه من و بارون موفق شودآهنگ معجزه حامد همایون.
 
اواخر مرداد 96 مهدی یراحی هم تیتراژ فیلم‌سینمایی «بیست و یک روز بعد» را خواند. یراحی کنسرت «بیست و یک روز بعد» را هم اواخر شهریور با هنرنمایی برخی بازیگران این فیلم در تهران روی صحنه برد. در این کنسرت بهروز صفاریان پس از سال‌ها روی صحنه رفت و پیانو نواخت دانلود آهنگ حامد همایون معجزه.
 
دوازدهم شهریورماه هم خبر بستری شدن سینا شعبانخانی در بیمارستان به دلیل عفونت گوارشی منتشر شد. او به دستور پزشک به مدت یک هفته استراحت مطلق داشت و چند روزی هم در بیمارستان بستری بود معجزه از حامد همایون.
برای دانلود آهنگ جدید به سایت سوین موزیک مراجعه کنید.
۲۴ شهریور ۹۷ ، ۱۹:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ali aza

قطعه جدید از مجید اصلاحی

جدیدترین قطعه مجید اصلاحی منتشر شد. این موزیسین وظیفه ترانه سرایی، آهنگسازی و تنظیم قطعه جدید خودش را بر عهده داشته است.


دانلود آهنگ مجید اصلاحی سختمه

مجید اصلاحی:

مجید اصلاحی که تا چندی پیش در قالب گروه «گریفین» فعالیت می کرد و سابقه همکاری با خوانندگان مطرح پاپ را داشته است در حال حاضر به شکل مستقل فعالیت دارد. او این روزها سرگرم تولید اولین آلبوم رسمی خود است که به زودی روانه بازار می شود. تا کنون همکاری «هومن نامداری»، «میلاد عدل» و «سینا شعبانخانی» در آلبوم جدید اصلاحی قطعی است. او در فصل پاییز هم قطعه «سختمه» را به گوش مخاطبان رساند و آن را به زنده یاد «مرتضی پاشایی» تقدیم کرد.

۲۴ شهریور ۹۷ ، ۱۴:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ali aza

در باره مداحی ترکی و آذری

مداحی چیست؟

بیان شخصیت و ماهیت و به طور کلی وصف کردن شخصی خاص را با آویی دلنشین و کلماتی وزین و زیبا را مداحی گویند.شیعیان بر پایه سنتی خاص از دیر باز مدح و منقبت اهل بیت (ع) را جزئی از زندگی دینی و معنوی خود داشته اند و از آنجا که عظمت و مقام آل الله به حق در خور ستودن و بیان است ارائه این عظمت و جایگاه در قالبهای خاص و منطبق بر نغماتی دلنشین همیشه مورد توجه بوده و خواهد بود.


دانلود نوحه های ماندگار محرم ترکی و آذری

مداحی ترکی و آذری:


دانلود مداحی جدید همه ما ایام محرم را بهترین زمان برای ارائه این هنر روحانی میدانیم و البته درطول سال هم با توجه به اعیاد و وفات و شهادتهای منسوب به اهل بیت (ع) کما بیش با این واژه آشنا هستیم.اما از نظر تاریخی بعد از واقعه جانگداز کربلا برای زنده ماندن فرهنگ عاشورا و حماسه حسینی اهل بیت (ع)بسیار شیعیان را تشویق و ترغیب به سرودن اشعار و ارائه آن با حزن و اندوه کردند تا آنجا که در احادیث مختلف از معصومین (ع) مداحی و ذاکری آل الله دارای اجر و ثواب خاصی در نزد آن بزرگواران بوده است.


لذا این سنت از زمانهای بسیار دور در نهاد و عمق وجود شیعیان قرار داشته و با فرا رسیدن ایام حزن و اندوه اهلبیت (ع) که اوجش در ایام محرم میباشد متبلور شده و هر ذاکر و مداحی سعی برآن دارد تا با ارائه اشعاری زیبا و نغماتی دلنشین تر دین خود را به اهل بیت (ع) بخصوص سرور و سالار شهیدان (ع) ادا کند که ذکر مصیبت امام حسین (ع)و خاندان پاکش در راس تمامی ذکرها برای هر کدام از اهل بیت (ع) قرار دارد ومداح امام حسین (ع) از جایگاه و مقام رفیعی نزد خداوند و معصومین (ع) بر خوردار است.
لذا هنری متیرک که اینچنین مورد سفارش بزرگان دین ما قرار گرفته است نمیتواند مطلبی سطحی و معمولی تلقی شودو یک نفر برای این که بتواند پرچم مداحی اهل بیت (ع) را بدست گیرد باید در این راه با توکل به خدا و با توسل به آل الله بسیار تمرین کرده و از تمامی جهات بر این امر مهماحاطه داشته باشد که با استفاده از این موهبت خدادادی هر چه بیشتر دلهای تشنه عاشقان ولایت علوی (ع) را سیراب کند و توشه ای معنوی در حد کمال برای خود فراهم سازد.
مطلب مهمی که باید به آن اشاره کرد این است که فردی که به مداحی اهل بیت (ع) علاقه دارد و به آن مشغول است همانطور که مسئولیت خطیری را بر عهده دارد دارای شان و منزلت خاص نزد ائمه معصومین (ع) میباشد که هر لحظه باید شکر این مطلب را بجا آورد که به قول یکی از مادحین سر شناس(هر حنجره ای لایق آواز تو نیست یا اباعبدالله )
با بیان این مقدمه مختصر در رابطه با مداحی و جایگاه مداح و مداحی از این پس موضوعات را بر پایه مداحی امام حسین (ع) قرار خواهیم داد چون این کلمه با نام امام حسین (ع) و محرم آمیخته شده و به تناسب با یاد گیری نکات اشاره شده میتوان در مدح و منقبت سایر اهل بیت (ع) نیز این نکات را به کار بست.از این پس در سهای ارائه شده و اشعار همگی بر پایه اشعار متعلق به امام حسین (ع) و یارانبزرگوار آن حضرت و در کل در رابطه با اشعار عاشورایی خواهد بود که انشاللهبا تکمیل آموزشها اشعار مختلف در رابطه با سایر اهل بیت (ع) نیز ارائه خواهد شد که با یاد گیری آموزشها و درسهای ارائه شده هیچ مشکلی در رابطه باارائه آنها نخواهید داشت.

همچنین میتوانید با مراجعه به لینک دانلود نوحه های ماندگار محرم ترکی و آذری زیباترین مداحی های ترکی و آذری را دانلود کنید.


۲۳ شهریور ۹۷ ، ۱۹:۳۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ali aza

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی با نام میمیرم برات

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام میمیرم برات

Download New Music Meysam EbrahimiMimiram Barat


دانلود آهنگ میثم ابراهیمی میمیرم برات

/////

------

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی میمیرم برات

--------------

عشق تو دارو ندار دلم بود خاطره هام همه با تو قشنگ بود♬♭...
نبودت سختمه نگو که حقمه زیادی دوست داشتم این گناه من بود♬♭...
دیوونه دیوونه بازیاتو دوست دارم حالت قشنگ نگاتو دوست دارم♬♭...
آخ دلم لک زده واسه اون خنده هات کاشکی برگردی و باز بمیرم برات♬♭...
دیوونه دیوونه بازیاتو دوست دارم حالت قشنگ نگاتو دوست دارم♬♭...
آخ دلم لک زده واسه اون خنده هات کاشکی برگردی و باز بمیرم برات♬♭...

♬♭...♬♭...♬♭...♬♭...♬♭...♬♭...♬♭...

«این آهنگ بزودی از سایت سوین موزیک پخش خواهد شد»


دانلود دمو


۲۳ شهریور ۹۷ ، ۱۷:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ali aza

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی به نام نخ کتیبه

دانلود آهنگ کامران مولایی به نام نخ کتیبه
Download Music Kamran Molaei Nakhe Katibe

دانلود آهنگ کامران مولایی نخ کتیبه
////
....
تو عشقی و من عاشق دیوونه تو کجا برم کجا به غیر خونه تو
آخه برم به کی بگم دلم گرفته به عشق توست اگه چشامو غم گرفته♬♭...
به ناعلاجی دلم درمون بده سرم هوایی توئه سامون بده
به تک درخت خشک قلبم جون بده به این کویر بی کسی بارون بده♬♭...
نخ کتیبه سیاهی رنگتم به این سیاهیا قسم دلتنگتم
اینا کتیبه نیست رگ قلب منه یه وقت نگی یه عاشق دل سنگتم
خبر از دلم نداره هیچ کسی جز تو که برام دلیل نفسی
میدونم رسمتونه عاشق کشی که به داد دل من نمیرسی
به ناعلاجی دلم درمون بده سرم هوایی توئه سامون بده
به تک درخت خشک قلبم جون بده به این کویر بی کسی بارون بده♬♭...
نخ کتیبه سیاهی رنگتم به این سیاهیا قسم دلتنگتم
اینا کتیبه نیست رگ قلب منه یه وقت نگی یه عاشق دل سنگتم
به ناعلاجی دلم درمون بده سرم هوایی توئه سامون بده
به تک درخت خشک قلبم جون بده به این کویر بی کسی بارون بده♬♭...
نخ کتیبه سیاهی رنگتم به این سیاهیا قسم دلتنگتم
اینا کتیبه نیست رگ قلب منه یه وقت نگی یه عاشق دل سنگتم

۲۲ شهریور ۹۷ ، ۲۱:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ali aza