دانلود آهنگ چالش اینستاگرام اوه نه نه نه oh na na na

دانلود ریمیکس او نه نه نه خارجی Oh Na Na Na چالش اینستاگرام

///////

آهنگ خارجی اوه نه نه نه oh na na na
یک ترانه شاد و زیبا چالش جدید اینستاگرامی با کیفیت بالا و لینک مستقیم

متن آهنگ اوه نه نه

/من تلفن رو برداشتم و بهم زنگ زد/
/گفت منو در Curly Pearls ملاقات کن/
For a ‘Ney nah neh nah/’”/
/در کفشهای پاشنه بلند من و لباسهای مد روز/
/من از پله ها پایین رفتم برا من تاکسی گرفت/
Going, “Ney nah neh nah/”

//Ney nah neh nah

....

Oh, nah ney nah neh nah/
/وقتی درو باز کردم و Eleanor رو دیدم
/و Mary lou ولو شد رو زمین
Sue/ در لباس ابریشم وارد شد
/اون رقصید کنار ارکستر
/اوه نا نا نا نا
/اوه نا نا نا نا
Annie/ یکم دیر کرده بود
/اون باید قرار رو بهم میزد
Curly/ یک نوشیدنی دیگه سفارش داد
/مثل یک پیانسیت شروع کرد به نواختن و خواندن
/اون آهنگ اوه نه نه نه بود
/ولی شب جوان بود مثل ما

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود ریمیکس او نه نه نه خارجی Oh Na Na Na چالش اینستاگرام