دانلود ریمیکس جدید مسیح و آرش AP ماه عسل ۹۷

تنظیم دیجی سونامی

Download New Remix By Masih & Arash AP Called Mahe Asal 97

دانلود ریمیکس آهنگ ماه عسل مسیح و آرش Ap
//////////
حس ♪ میکنم عشق ـه ♪ دردی که ♪ دنیام ـو بغل ♪ کرده … !! ♪♪
حال ـو ♪ هوای من ♪ تا برنگردی ♪ بر نمی گرده ♪♪
وقتی ♪ ازم دوری دلتنگی ♪ رو قلب من آواره … !! ♪♪
هر جا ♪ برم فکرت حتی ♪ یه شب تنهام ♪ نمیذاره !! ♪♪
حال دلم با تو خوش ـه ♪ بغضت صدام ـو میکشه ♪ این عشقه … ♪♪
هر جا ♪ که میرم مقصدی با من به دنیا اومدی ♪ این عشقه … !! ♪♪
وقتی ♪ بهت فکر می کنم حس میکنم ♪ عطر تورو میگیرم … ♪♪
حتی ♪ من از تصور این ♪ که به من فکر میکنی ♪ میمیرم … !! ♪♪
حال ♪ دلم با تو خوش ـه بغضت صدام ـو میکشه ♪ این عشقه ♪♪
هر جا ♪ که میرم مقصدی ♪ با من به دنیا اومدی ♪ این عشقه … ♪♪
وقتی ♪ بهت فکر می کنم ♪ حس میکنم عطر تورو ♪ میگیرم !! ♪♪
حتی ♪ من از تصور ♪ این که به من فکر ♪ میکنی میمیرم … !! ♪♪