دانلود ریمیکس جدید حمید صفت عجایب شهر

Download New Remix By Hamid Sefat Called Ajayeb Shahr


دانلود ریمیکس حمید صفت عجایب شهر

متن ریمیکس حمید صفت عجایب شهر

♪♫♪♫♪♫
آزاد ♪ شدم خوشحال♪ ننه … !!  ♪♪
ایشالله ♪ آزادی قسمت ♪ همه … !! ♪♪
آزاد ♪ شدم چشمامون ♪ تره !!  ♪♪
ایشالله ♪ بیرون دنیا ♪ بهتره … ♪♪
آزاد ♪ شدم بیا بغلم !!  ♪♪
همه ♪ جلو رفتنو من از همه ♪ عقبم ♪♪
آزاد ♪ شدم بگو به ♪ منم … !! ♪♪
من ♪ تو حبس بودمو ♪ بی خبرم همه ♪ عجبن ♪♪
داستان ♪ شده همه تو ♪ غمن چرا لنگو پاچه های ♪ همه رو همن … !! ♪♪
پ ♪ ننه ننه خاک توو سرم ♪ ناموسا ناموسم بریز ♪ آب پاک رو دستم !! ♪♪
آزاد ♪ شدم بده ببینم همه  ♪ سرا خم مگه تو این تلفنا ♪ چی میدن … ♪♪

ریمیکس جدید حمید صفت

این ♪ یابوها چی میگن مردم ♪ گشنن مگه اینا کجا ♪ چریدن !! ♪♪
بچه ♪ معروفام همه جمیلن فرهنگ ♪ چیه معلوم نی کجا ♪ چپیدن … ♪♪
اینا ♪ چی میگن لاتا چرا فیلم میگیرن ♪ چرا خرج جنگو أ تو جیب ♪ میگیرن !! ♪♪
عجایب شهر ♪ عجایب شهر اراذل بخت ♪ اربابای شهر … ♪♪
نوکرای ♪ تخت شماها به دست باید ♪ سیر کنیم سیر کنیم ♪ گشنه ها رو تخت !! ♪♪
عجایب شهر ♪ عجایب شهر اراذل ♪ بخت اربابای شهر … ♪♪
نوکرای ♪ تخت شماها به دست باید ♪ سیر کنیم سیر کنیم ♪ گشنه ها رو تخت !! ♪♪

ریمیکس جدید حمید صفت

هه ♪ عمو نوکرم عمو عمو ♪ چه خبر دیروز اومدم ♪ پر دردسرم … !! ♪♪
عمو ♪ راه داره بکش♪ یه دست به سرم … !!  ♪♪
داستان ♪ شده همه تو غمن ♪ چرا لنگو پاچه های همه ♪ رو همن !! ♪♪
پ ♪ عمو میگن همه لوکس ♪ شدن بالاها توپ شده … ♪♪
روغنا ♪ نوچ شده بقیه سوخت ♪ شدن کور شدن ویلاها توپ ♪ بوده چی چی !! ♪♪
میگن ♪ رواله سوبل شده ♪ عمو میگن خانوما سانتالن ♪ مانتالن … ♪♪
خونه ♪ لاشخورا شیک میرن  ♪ میپوشن میخرن !! ♪♪
عمو ♪ میگن گرون شده نخرم ♪ میخرن بدترم میبرن هیچ ♪ کسم حرف نزد … ♪♪
عمو ♪ عمو پدرا در همن عمو ♪ جلو خونواده هاشون هم ♪ شرمندن عمو !! ♪♪
عمو ♪ گشنه ها نزدیکن انجمن ها ♪ واسه گربه هاشون نذر  ♪ میدن عمو … ♪♪

ریمیکس آهنگ های حمید صفت

عمو  ♪گشنه ها فحش ♪ میدن لخت میشن ♪ هل میدن لفظ میرن !! ♪♪
عمو ♪ رفیقام بیکارن بیمارن جز امید ♪ چی دارن چی دارن ♪ چی دارم … ♪♪
عمو ♪ دیروز از حبس اومدم حبس ♪ تو حبس نفس ♪ اومدم !! ♪♪
عمو ♪ بکش یه دست ♪ به سرم میخوام ♪ برگردم دردت ♪ به سرم … ♪♪
عجایب شهر ♪ عجایب شهر اراذل ♪ بخت اربابای شهر  !!♪♪
نوکرای ♪ تخت شماها به دست ♪ باید سیر کنیم سیر کنیم گشنه ها ♪ رو تخت … ♪♪
عجایب شهر ♪ عجایب شهر اراذل ♪ بخت اربابای شهر !! ♪♪
نوکرای ♪ تخت شماها به دست باید سیر کنیم ♪ سیر کنیم گشنه ها ♪ رو تخت … ♪♪

ریمیکس آهنگ های حمید صفت

عجایب ♪ شهر علیرضا ♪ عجایب شهر … !! ♪♪
به ♪ خاطر تو خیلیا میرن رجایی ♪ شهر داداشا ایشالله آزادی ♪ همتون … !! ♪♪
من ♪ قول دادم که اگه رفتم دست ♪ پر باشم بگم از زندونیا ♪ سخت !! ♪♪
حالو ♪ هوای هم سلولیام قطع ♪ همه کف بخششن … ♪♪
هر ♪ دوشنبه دلگرم میشن چهارشنبه ها  ♪ سرد میشن !! ♪♪
کی ♪ میدونه جمعه ها ♪ چقدر دلتنگ میشن ♪♪
با ♪ یه ایشالله آزادیت دعا میکرد داد ♪ میزد داستان میگفت محل میرفت ♪ میخندید … ♪♪
حرف ♪ میزد ولی تهش با  ♪ ♪ گریه دلش بد لک میزد !! ♪♪
همه ♪ کف بخششن ♪ نشه یه روز نبخشیده ♪ شن !! ♪♪
تو ♪ این دل سنگین شب نقش ♪ شاکیا واسه جبران ترقیب ♪ بشن نشه … ♪♪
خدا ♪ زد به نام بخشنده حق ♪ تهش نذار داستان ♪ شه تلخ  !! ♪♪
میدونم  ♪ خیلی سخته ♪ ولی به مولا همه کف ♪ بخششن … !! ♪♪
♪♫♪♫♪♫

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود ریمیکس حمید صفت عجایب شهر