دانلود آهنگ شاد سامی بیگی تازگیا

Download New Mp3 Music Sami Beigi – Tazegiha

https://sevin-music.com/wp-content/uploads/2018/11/Sami-Beigi.jpg

///

♬♭...تازگیا دل من یه جایی گیره با تو♬♭...

♬♭...اومدی توی قلبم زود وا کردی جاتو♬♭...

♬♭...با تو عجیبه حالم عجب هوایی داری♬♭...

♬♭...اول عشقمونه اول بی قراری♬♭...

من تو هوات مستم رو شده دیگه دستم

♬♭...همه شهر میدونن رفتی تو وجودم تازگیا حسودم♬♭...

♬♭...من اینجوری نبودم همه شهر میدونن♬♭...

♬♭...من تو هوات مستم رو شده دیگه دستم♬♭...

♬♭...هممه شهر میدونن رفتی تو وجودم تازگیا حسودم♬♭...

♬♭...من اینجوری نبودم همه شهر میدونن♬♭...

♬♭...تازه رسیدی اما مثل جونم برام عزیزی♬♭...

♬♭...با یه اشاره آسون منو به هم میریزی♬♭...

♬♭...من اینجوری نبودم با من چیکارا کردی♬♭...

♬♭...خوش اومدی تو قلبم خوب جاتو پیدا کردی خوب جاتو پیدا کردی♬♭...

من تو هوات مستم رو شده دیگه دستم

♬♭...همه شهر میدونن رفتی تو وجودم تازگیا حسودم♬♭...

♬♭...من اینجوری نبودم همه شهر میدونن♬♭...

♬♭...تازه رسیدی اما مثل جونم برام عزیزی♬♭...

♬♭...با یه اشاره آسون منو به هم میریزی♬♭...

♬♭...من اینجوری نبودم با من چیکارا کردی♬♭...

♬♭...خوش اومدی تو قلبم خوب جاتو پیدا کردی خوب جاتو پیدا کردی♬♭...

♬♭...من تو هوات مستم رو شده دیگه دستم♬♭...

♬♭...همه شهر میدونن رفتی تو وجودم تازگیا حسودم♬♭...

♬♭...من اینجوری نبودم همه شهر میدونن♬♭...

♬♭...من تو هوات مستم رو شده دیگه دستم♬♭...

♬♭...هممه شهر میدونن رفتی تو وجودم تازگیا حسودم♬♭...

♬♭...من اینجوری نبودم همه شهر میدونن♬♭..

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید

 دانلود آهنگ من تو هوات مستم