دانلود ریمیکس جدید ایوان بند به نام بام تهران

تنظیم دیجی سونامی

Download New Music Evan BandBame Tehran


دانلود آهنگ ایوان بند بام تهران

...♭♬تنگ شده دلم گم میشم هر شب تو خیابونو حال من گریس پشت فرمونو یادت عین درده...♭♬
...♭♬تو بی خبر بری سفر بی تو پاییز با مهر و آبانش بی تو این شهر با بام تهرانش با دلم چه کرده...♭♬
...♭♬تنگ شده دلم چاره اش اون قلبی که نمیدیه شاهد حرفام این سفیدی رو شقیقه هامه...♭♬
...♭♬کجایی پس نگاه کن از جای مشتایی که رو دیواره معلومه قلبم از تو چی داره دردی که باهامه...♭♬
...♭♬قلب منی قلب منی تا کی میخوای درد کنی به سمت این دیوونه کاش یه شب عقب گرد کنی...♭♬
...♭♬یه شهرو من یکی یکی واسطه میکنم بیا ببین سر تو با خودم دارم چه میکنم بیا...♭♬

...♭♬تنگ شده دلم اسممو توی کشته هات بنویس عشق دیوونه عشق که شوخی نیست میشه با غمش مرد...♭♬
...♭♬کجایی پس کجا من از بس ندیدمت سوی چشمم رفت عکس چشمات از توی چشمم رفت چی به ...♭♬روزم...♭♬آورد
...♭♬قلب منی قلب منی تا کی میخوای درد کنی به سمت این دیوونه کاش یه شب عقب گرد کنی...♭♬
...♭♬یه شهرو من یکی یکی واسطه میکنم بیا ببین سر تو با خودم دارم چه میکنم بیا...♭♬

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود ریمیکس ایوان بند بام تهران

دانلود آهنگ ایوان بند بام تهران