دانلود اهنگ من دارم بهار بهار از دی جی مریم dj maryam


2
من دارم بهار بهار میبازم به روزگار ♩♫/
دلمو ورق ورق صدامو هوار هوار ♩♫/ من دارم بهار بهار میبازم به روزگار ♩♫/
دلمو ورق ورق صدامو هوار هوار ♩♫/ میمونم صبور صبور میشکنم غرور غرور ♩♫/
اخ که زندگیمو من میبازم کرور کرور ♩♫/ ♩♪...♩♪ من دارم داغون میشم زیر این سقف خراب ♩♫/ چی میخوایی تو از جونم شونه هامو واسه خواب ♩♫/ به تو که فکر میکنم توی قلبم اتیشه ♩♫/
دردم اروم نمیشه پهلوهام تیر میکشه ♩♫/

دانلود اهنگ من دارم بهار بهار

ساعتم میشکنه باش تو قمار لحظه هاش ♩♫/
تا مثل برگ خزون نریزم یواش یواش ♩♫/
♩♪...♩♪ من دارم بهار بهار میبازم به روزگار ♩♫/
دلمو ورق ورق صدامو هوار هوار ♩♫/
میمونم صبور صبور میشکنم غرور غرور ♩♫/ اخ که زندگیمو من میبازم کرور ♩♫/
من دارم داغون میشم زیر این سقف خراب ♩♫/
چی میخوایی تو از جونم شونه هامو واسه خواب ♩♫/
♩♪...♩♪ به تو که فکر میکنم توی قلبم اتیشه ♩♫/
دردم اروم نمیشه پهلوهام تیر میکشه ♩♫/
ساعتم میشکنه باش تو قمار لحظه هاش ♩♫/
تا مثل برگ خزون نریزم یواش یواش ♩♫/