دانلود آهنگ بارون رو بغل کردم ببین فکر نمیکردم بری با کیفیت بالا 320 موزیک صوتی Mp3 با لینک مستقیم

Ahang baron ro baghal kardam bebin fekr nemikardam beri

بارونو بغل کردم بببین فکر نمیکردم بری

مثل پروانه به دور شهر که میگرده ببین

تو دل من ریشه زدی واسه تو خوردم زمین

تا تو وایسی رو پاهات وسط راهو دور زدی

دانلود آهنگ بارون بغل کردم ببین فکر نمیکردم بری

تا نگی با چی میخوای باز دلمو گول بزنی

یه دفعه ساده ازم رد بشی و دل بکنی

من نمیرم تو نشین روبرومو تو چشام

مثل ساحل هی دروغ بگی بهم زل بزنی

بارونو بغل کردم بببین فکر نمیکردم بری

مثل پروانه به دور شهر که میگرده ببین

تو دل من ریشه زدی واسه تو خوردم زمین

تا تو وایسی رو پاهات وسط راهو دور زدی

بارونو بغل کردم بببین فکر نمیکردم بری

مثل پروانه به دور شهر که میگرده ببین

تو دل من ریشه زدی واسه تو خوردم زمین

تا تو وایسی رو پاهات وسط راهو دور زدی

دانلود اهنگ بارون بغل کردم ببین فکر نمیکردم بری

لینک دانلود آهنگ