دانلود آهنگ جدید عاشقانه خیلی زیبا از رضا بهرام به نام در پی چشمت چشمات شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه با کیفیت بالا 320 لینک مستقیم mp3 موزیک صوتی همرا با متن ترانه

Ahang dar pey chashmat shahr be shahr khane be khane shodam ravane

دانلود آهنگ در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه رضا بهرام

در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه ♩♫/ گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه ♩♫/ آرام آرام آتش به دلم زدی بنشین که خوش آمدی رویای من ♩♫/ این تویی این جان من شوق چشمان من عاشق ها میکشی زیبای من ♩♫/ در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه ♩♫/ شدم روانه ♩♫/ گل عشقم را چیدی دانه به دانه ♩♫/ چه عاشقانه ♩♫/ دانلود اهنگ در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه رضا بهرام

مثل تو دنیا ندیده فصل عشق ما رسیده ♩♫/ رو نمایان کردی و یک شهر دستش را بریده ♩♫/ کفرمو دینم تو هستی هرچه میبینم تو هستی ♩♫/ بی ستون ها میکنم من چونکه شیرینم تو هستم ♩♫/ در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه♩♫/ گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه ♩♫/ من تورا راحت نیاوردم به دست ♩♫/ ای جان♩♫/ بعد عمری بر دلت مهرم نشست ♩♫/ ای جان ♩♫/ جز تو در قلبم دگر عشقی ندارم نه ♩♫/ غم شود پیدا مگر من میگذارم نه ♩♫/ آرام آرام آتش به دلم زدی بنشین که خوش آمدی رویای من ♩♫/ این تویی این جان من شوق چشمان من عاشق ها میکشی زیبای من ♩♫/

لینک دانلود آهنگ