دانلود آهنگ جدید غمگین و احساسی از حمید هیراد ساده از دست ندادم دل پر مشغله را حمید هیراد با کیفیت بالا 320 لینک مستقیم mp3 موزیک صوتی همرا با متن ترانه

Ahang sade az dast nadadan dele por mashghale ra az Hamid Hiraad

دانلود آهنگ ساده از دست ندادم دل پر مشغله را حمید هیراد

ساده از دست ندادم دل پر مشغله را تا تو پرسیدی و مجبور شدم مسئله را عشق آن هم وسط نفرت و باروت و تفنگ دانه انداخت و از شرم ندیدم تله را عشق آن هم وسط نفرت و باروت و تفنگ دانه انداخت و از شرم ندیدم تله را دهه شصتی دیوانه یک بار عاشق خواست تا خرج کند آن کوپن باطله را من برادر شده بودم و بردار باید وقت دیدار رعایت بکند فاصله را

دانلود اهنگ ساده از دست ندادم دل پر مشغله را حمید هیراد

و تو خندیدی و از خاطره ها جا ماندم با تو برگشتم و مجبور شدم قافله را عشق گاهی سبب گم شدن خاطره هاست خواستم باز کنم با تو سر این گله را دهه شصتی دیوانه یک بار عاشق خواست تا خرج کند آن کوپن باطله را من برادر شده بودم و بردار باید وقت دیدار رعایت بکند فاصله را

لینک دانلود آهنگ