دانلود آهنگ جدید غمگین از حمید هیراد به نام دهه شصتی دهه ی 60 دیوانه یک بار عاشق وقت دیدار رعایت بکند فاصله را با کیفیت بالا 320 لینک مستقیم mp3 موزیک صوتی همرا با متن ترانه

Ahang dahe shasti 60 divane yekbar ashegh

دانلود آهنگ دهه شصتی دیوانه یک بار عاشق ( وقت دیدار رعایت بکند فاصله را )

ساده از دست ندادم دل پر مشغله را تا تو پرسیدی و مجبور شدم مسئله را

عشق آن هم وسط نفرت و باروت و تفنگ دانه انداخت و از شرم ندیدم تله را

عشق آن هم وسط نفرت و باروت و تفنگ دانه انداخت و از شرم دانه انداخت و از شرم

دانه انداخت و از شرم ندیدم تله را

دهه شصتی دیوانه ی یک بار عاشق خواست تا خرج کند آن کوپن باطله را

من برادر شده بودم و برادر باید وقت دیدار رعایت بکند فاصله را

دانلود اهنگ دهه شصتی دیوانه یک بار عاشق ( وقت دیدار رعایت بکند فاصله را )

و تو خندیدی و از خاطره ها جا ماندم با تو برگشتم و مجبور شدم قافله را

عشق گاهی سبب گم شدن خاطره هاست خواستم باز کنم با تو سر این گله را

دهه شصتی دیوانه ی یک بار عاشق خواست تا خرج کند آن کوپن باطله را

من برادر شده بودم و برادر باید وقت دیدار رعایت بکند فاصله را

لینک دانلود آهنگ