دانلود آهنگ حمید هیراد به نام و تو خندیدی و از خاطره ها جا ماندم ( عشق گاهی سبب گم شدن خاطره هاست ) با کیفیت بالا 320 لینک مستقیم mp3 موزیک صوتی همرا با متن ترانه

دانلود آهنگ و تو خندیدی و از خاطره ها جا ماندم ( عشق گاهی سبب گم شدن خاطره هاست )

ساده از دست ندادم ، دل پر مشغله را //// تا تو پرسیدیو مجبور شدم مسئله را //// »──|…///#×|──« عشق آن هم وسط نفرتو باروتو تفنگ //// دانه انداختو از شرم ندیدم تله را ─|…///#×|─ عشق آن هم وسط نفرتو باروتو تفنگ دانه انداختو از شرم ندیدم تله را //// دانه انداختو از شرم ندیدم تله را »──|…///#×|──« دهه ی شصتی دیوانه ی یکبار عاشق //// خواست تا خرج کند ، آن کوپن ـه باطله را ─|…///#×|─ من برادر شده بودمو برادر باید //// وقت دیدار رعایت بکند فاصله را

دانلود اهنگ و تو خندیدی و از خاطره ها جا ماندم ( عشق گاهی سبب گم شدن خاطره هاست )

و تو خندیدیو از خاطره ها جا ماندم //// با تو برگشتمو مجبور شدم قافله را »──|…///#×|──« عشق گاهی ، سبب گم شدن خاطره هاست //// خواستم باز کنم ، با تو سر این گله را ─|…///#×|─ دهه ی شصتی دیوانه ی یکبار عاشق //// خواست تا خرج کند ، آن کوپن ـه باطله را »──|…///#×|──« من برادر شده بودم و برادر باید وقت دیدار رعایت بکند فاصله را ////

لینک دانلود آهنگ