دانلود آهنگ برو رد کارت شدم بیخیالت علیسا (بر رد کارت همه چی حلالت)

دانلود آهنگ جدید علیسا به نام برو

دانلود آهنگ علیسا برو

متن آهنگ علیسا برو

این دیوونه از دست کارای تو در اومده کفرش
خیلی چیزارو به هر غریبه که نمیشه گفتش
فکر میکنی بچم منو مثل موهات میپیچونه
دم شما گرم و فروتختی ما رو توی این گرونی

دانلود آهنگ علیسا برو

برو رد کارت شدم بیخیالت تو سرم پر مشغله فکری

بر رد کارت همه چی حلالت بیاد اون روز که بفهمی کت تنه کیه
برو ترکم کن و بیخیال منو خاطراتی که واسه تو ساختم
منه ویرونه رو تو بزار برو من که زندگیمو بی تو باختم

نمیدونی سر تو همه از این دیوونه کندم
نمیدونی از دست دو رویات چی میکشم من
پاشو مردونه برو اگه دلت منو نمیخاد
بسته دیگه بسه این بازی خدارو خوش نمیاد

برو رد کارت شدم بیخیالت تو سرم پر مشغله فکری

بر رد کارت همه چی حلالت بیاد اون روز که بفهمی کت تنه کیه
برو ترکم کن و بیخیال منو خاطراتی که واسه تو ساختم
منه ویرونه رو تو بزار برو من که زندگیمو بی تو باختم


لینک دانلود آهنگ