دانلود آهنگ جدید غمگین و احساسی به نام اخه مگه چندتا دل تو سینه ی یه نفره با کیفیت بالا 320 لینک مستقیم mp3 موزیک صوتی همرا با متن ترانه

ahang akhe mage chandta del to sine ye nafare

دانلود آهنگ اخه مگه چند تا دل تو سینه ی یه نفره (کیفیت اصلی و رایگان)

♪♪♪ ♫♫♫ ♪♪♪ اون شب باد میزد لای اون موهات کی تورو قد خودم میخواست کی تورو قد خودم میخواد ♪♪♪ ♫♫♫ ♪♪♪ از اون شبی که تو رفتی من چشام به دره چقدر ببینم عکساتو که خوابم ببره ♪♪♪ ♫♫♫ ♪♪♪ از اون شبی که تو رفتی من چشام به دره آخه مگه چندتا دل تو سینه ی یه نفره

باز خوابم برد تو ساحل چشای روشنت تو فکر خودم ادامه میدمت بازم میام به دیدنت ♪♪♪ ♫♫♫ ♪♪♪ بازم با تو دوباره دریا رو هوس کردم کی تورو با کسی عوض کردم تو نکن از تو دلت پرتم ♪♪♪ ♫♫♫ ♪♪♪ از اون شبی که تو رفتی من چشام به دره چقدر ببینم عکساتو که خوابم ببره از اون شبی که تو رفتی من چشام به دره آخه مگه چندتا دل تو سینه ی یه نفره دانلود اهنگ اخه مگه چند تا دل تو سینه ی یه نفره (کیفیت اصلی و رایگان)

لینک دانلود آهنگ