دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام بیا غصه رو پرپر کن بیا حالمو بهتر کن بیا دوریتو کمتر کن بیا چشممو کم تر کن با کیفیت بالا 320 موزیک صوتی Mp3 با لینک مستقیم

Ahang biyaghose ro par par kon biya halamo behtar kon

دانلود آهنگ بیا غصه رو پرپر کن بیا حالمو بهتر کن بیا دوریتو کمتر کن بیا چشممو کم تر کن

دوره کردم روزی صد بار اون خنده هاتو کی گذاشت رفت تو بگو آخه من یا تو هرچی میگن بذار بگن من دیوونم آسمونه اینجا ابری اونجا رو نمیدونم بیا غصه رو پرپر کن بیا حالمو بهتر کن بیا دوریتو کمتر کن بیا چشممو کم تر کن بیا غصه رو پرپر کن بیا حالمو بهتر کن بیا دوریتو کمتر کن بیا چشممو کم تر کن

دوره کردم روزی صد بار اون خنده هاتو کی گذاشت رفت تو بگو آخه من یا تو هرچی میگن بذار بگن من دیوونم آسمونه اینجا ابری اونجا رو نمیدونم بیا غصه رو پرپر کن بیا حالمو بهتر کن بیا دوریتو کمتر کن بیا چشممو کم تر کن بیا غصه رو پرپر کن بیا حالمو بهتر کن بیا دوریتو کمتر کن بیا چشممو کم تر کن

دانلود اهنگ بیا غصه رو پرپر کن بیا حالمو بهتر کن بیا دوریتو کمتر کن بیا چشممو کم تر کن

لینک دانلود آهنگ