دانلود آهنگ جدید غمگین و احساسی چشمانت مرا سپرده دست رویا (هوروش بند) با کیفیت بالا Mp3

Ahang chashmanat mara seporde dase roya az Hoorosh Band

دانلود آهنگ چشمانت مرا سپرده دست رویا (هوروش بند) با کیفیت بالا Mp3

نیست بجز هوای تو در سرم...♪ با تو خوشم ای همه ی باورم آرام جان من تویی بمان کنار من همیشه.....♪.♪ مرا از این شبای نیلوفری...♪ از خواب خوش تا به کجا میبری...♪ نفس تویی و بس فقط بمان کنار من همیشه چشمانت مرا سپرده دست رویا...♪ ♪♪♪ ♫♫♫ ♪♪♪

نیست بجز هوای تو در سرم...♪ با تو خوشم ای همه ی باورم آرام جان من تویی بمان کنار من همیشه.....♪.♪ مرا از این شبای نیلوفری...♪ از خواب خوش تا به کجا میبری...♪ نفس تویی و بس فقط بمان کنار من همیشه چشمانت مرا سپرده دست رویا...♪ ♪♪♪ ♫♫♫ ♪♪♪

دانلود اهنگ چشمانت مرا سپرده دست رویا (هوروش بند) با کیفیت بالا Mp3

نیست بجز هوای تو در سرم...♪ با تو خوشم ای همه ی باورم آرام جان من تویی بمان کنار من همیشه.....♪.♪ مرا از این شبای نیلوفری...♪ از خواب خوش تا به کجا میبری...♪ نفس تویی و بس فقط بمان کنار من همیشه چشمانت مرا سپرده دست رویا...♪

لینک دانلود آهنگ