دانلود آهنگ تمام من بیا ولی تو به مزار من یه لاله جا بزار شروین حاجی آقاپور در عصر جدید

ahang tamam man biya vali to be mazare man ye lale ja bezar az Shervin Hajipour

دانلود آهنگ تمام من بیا ولی تو به مزار من یه لاله جا بزار شروین حاجی آقاپور در عصر جدید

به جای من یه قاصدک یه روز میاد تو خواب تو تو قدرشو بدون بعد من اگه نبود کسی به یاد من تو شعرمو بخون به جای من شاید یکی بیاد جایی بفهمتت که بیشتر از من میخوادتت تمام من بیا ولی تو به مزار من یه لاله جا بزار تمام من بیا ولی تو به مزار من یه لاله جا بزار به جای من به قاصدک یه روز میاد تو خواب تو تو قدرشو بدون بعد من اگه نبود کسی به یاد من تو شعرمو بخون به جای من شاید یکی بیاد جایی بفهمتت که بیشتر از من میخوادتت تمام من بیا ولی تو به مزار من یه لاله جا بزار تمام من بیا ولی تو به مزار من یه لاله جا بزار به جای من یه قاصدک یه روز میاد تو خواب تو تو قدرشو بدون بعد من اگه نبود کسی به یاد من تو شعرمو بخون به جای من شاید یکی بیاد جایی بفهمتت که بیشتر از من میخوادتت تمام من بیا ولی تو به مزار من یه لاله جا بزار تمام من بیا ولی تو به مزار من یه لاله جا بزار

دانلود اهنگ تمام من بیا ولی تو به مزار من یه لاله جا بزار شروین حاجی آقاپور در عصر جدید

به جای من یه قاصدک یه روز میاد تو خواب تو ...♪ تو قدرشو بدون بعد من اگه نبود کسی به یاد من ...♪ تو شعرمو بخون به جای من شاید یکی بیاد جایی بفهمتت که بیشتر از من میخوادتت ...♪ دانلود آهنگ به جای من یه قاصدک یه روز میاد تو خواب تو در عصر جدید شروین حاجی پور

تمام من بیا ولی تو به مزار من یه لاله جا بزار تمام من بیا ولی تو به مزار من یه لاله جا بزار ...♪ به جای من به قاصدک یه روز میاد تو خواب تو تو قدرشو بدون بعد من اگه نبود کسی به یاد من ...♪ تو شعرمو بخون به جای من شاید یکی بیاد جایی بفهمتت که بیشتر از من میخوادتت ...♪ دانلود اهنگ به جای من یه قاصدک یه روز میاد تو خواب تو در عصر جدید شروین حاجی پور

تمام من بیا ولی تو به مزار من یه لاله جا بزار تمام من بیا ولی تو به مزار من یه لاله جا بزار ...♪ به جای من یه قاصدک یه روز میاد تو خواب تو تو قدرشو بدون بعد من اگه نبود کسی به یاد من تو شعرمو بخون به جای من شاید یکی بیاد جایی بفهمتت ...♪ که بیشتر از من میخوادتت تمام من بیا ولی تو به مزار من یه لاله جا بزار ...♪ تمام من بیا ولی تو به مزار من یه لاله جا بزار ...♪

لینک دانلود آهنگ