جدیدترین آهنگ ها از رسانه بزرگ علی موزیک شامل آهنگ های فارسی، ترکی، آذری، محلی، خارجی و در سبک های موسیقی پاپ، رپ ،مداحی نوحه و دکلمه را میتوانید از رسانه آهنگ علی موزیک به صورت رایگان دانلود کنید.

دسته بندی در این سایت برای کاربران عزیز بسیار راحت بوده و میتوانند آهنگ های مورد علاقه خودرا به راحتی پیدا کرده و به صورت آنلاین گوش داده و با لینک مستقیم و رایگان با سرعت بسیار بالا دانلود کنند.

دسته بندی آهنگ های جدید

آهنگ های فارسی: مجموعه آهنگ های ایرانی با مجوز که در داخل ایران منتشر می شود در راسانه آهنگ علی موزیک بصورت Mp3 و یا به صورت موزیک ویدیو قرار داده میشوند که میتواند با لینک مستقیم دانلود کنید.

آهنگ های ترکی:مجموعه اهنگ های ترکی آهنگ های از کشور ترکیه که قابل پخش باشند و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران نباشند در رسانه آهنگ علی موزیک به صورت Mp3 قرار می گیرند که میتوانید به صورت انلاین گوش داده و با بالاترین سرعت ممکن دانلود کنید.

آهنگ های آذری: مجموعه آهنگ های که در ایران به صورت زبان آذری پخش می شود و آهنگ های کشور آذربایجان که قابل پخش بوده و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران نباشند به صورت Mp3 قرار داده می شود که میتوانید به صورت رایگان دانلود کنید.

آهنگ های محلی:مجموعه آهنگ های محلی ایران در رسانه بزرگ آهنگ علی موزیک بصورت Mp3 قرار داده میشود که میتوانید به صورت انلاین گوش داده و رایگان دانلود کنید.

آهنگ ها خارجی: مجموعه آهنگ های که قابل پخش بوده و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران نباشند در این سایت قرار داده میشوند که میتوانید دانلود کنید.

علی موزیک در یک نگاه

علی موزیک با هدف به پیشرفت موسیقی کشور  و در اخیتار گذاشتن جدیدترین آهنگ ها در آبان ماه سال ۱۳۹۶ شروع به کار کرده. امیدواریم در پخش اثار خواننده های کشور خود نقش خوبی را اجرا کنیم، همچنین این وبسایت تابع قوانین کشور ایران و جمهوری اسلامی میباشد و از پذیرش آهنگ ها و موزیک هایی که بصورت اعتراضی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد شدیداً معذوریم.