دانلود آهنگ عماد طالب زاده دیر اومدی بازم ورژن جدید به صورت (SLOW) با فرمت mp3 و بهترین کیفیت همراه با متن آهنگ از سایت سوین موزک.

کاربرگرامی شما میتوانید آهنگ جدید عماد طالب زاده دیر اومدی بازم را به صورت دو کیفیت mp3 128 و mp3 320 دانلود کنید.

همچنین پخش آنلاین آهنگ دیر اومدی بازم برای شما قرار داده شده است که میتوانید قبل از دانلود آهنگ به صورت آنلاین گوش داده و در صورتی که آهنگ مورد پسند شما بود آن را دانلود کنید.

Download Music Dir Oomadi Bazam Emad Talebzadeh On Sevin-Music

دانلود ورژن جدید آهنگ عماد طالب زاده به نام دیر اومدی بازم

خواهشمندیم نظرات و پشنهادات خود را درباره این آهنگ بنویسید و با ستاره دار کردن به این آهنگ امتیاز دهید.

متن آهنگ دیر اومدی بازم عماد طالب زاده

انقده خستم از این همه دلهره یه بار نپرسیدی از چی دلم پره
هی میگفتی دلم از دلت میبره با دلم راه بیا به کی بر میخوره
انقده خواستمت که دلتو زدم رفتی بدون من پس نگو من بدم
خواستی گمت کنم رد بشی از منو کاری کردی بگم قید تورو زدم


دانلود ورژن جدید آهنگ عماد طالب زاده به نام دیر اومدی بازم